[mtp-vykony] report z evaluacneho stretnutia, 5.5.

zdenka at kamikadze.sk zdenka at kamikadze.sk
Tue May 20 16:24:14 CEST 2008

ahojte mymultiplacepoeple :)

osprapvedlnujem sa za to ze som neprisla na evaluacne stretnutie.
mala som jedno pracovne stretnutie v prahe, ktore sa napokon tak
vyvrbilo, ze som jednoducho nemala sancu napisat.

a ospravedlnujem sa aj za to ze som vas skor nepoctila mojim vlastnym
reportom, ja som totiz sikovnost sama a tak som zo seba urobila
jednookeho cloveka. nastastie dnes uz vidim na oci obe a prvy den
naozaj pracujem, a preto vam rovno napisem svoj little report.

budem sa vyjadrovat k bodom ktore sumarizuje dusan vo svojom maili a
nakoniec este daco prihodim...

> ORGANIZACIA
> - priatelskost voci viacerym jazykom:
>   jazykove verzie webu su international/english;
>   zakladny web presiel z multiplace.sk na multiplace.org;
>   ale na letak ani web sa nepodarili spravit lokalne popisky
>   v madarcine, polstine, nemcine, ani islandcine

to ze je to mtp.org je podla mna super zmena a co sa tyka lokalnych
jazykov, nejako velmi s tym problem nemam, skor to povazujem za
prirodzene,... jasne ze mat letak a v nom si najst info k domacim
akciam v materinskom jazyku je sympaticky bonus, ale zasa... ved
anglictina je aj tak nas vseobecny komunikacny jazyk a v nom sa vzdy
budu riesit vsetky online chaty streamy atd.... takze mi to nevadi
vobec.

> PROGRAM
to ze sa niekto nezucastni a nedotiahne projekt je sice neprijemne ale
asi v tejto sfere celkom normalne,... hm, je to asi aj o dakom
lokalnom programovom tahunovi, ktory napr v bratislave tento rok nebol
lebo dako nikto sa na to necitil /co je tiez prirodzene/. je to skoda
to je jasne, ale mozno sa do buduceho roka zjavi niekto novy alebo
niekto "nas" sa na to podujme..

> KOMUNIKACIA
a co tak daky dodatocny feedback od organizatorov /a ich role v nom/?

> - online nastroje:
>   vykonny list fungoval celkom fajn, mozno toho bolo vela;
     ano obcas to bol trochen flame

+niektore tipy na mtp 2009 su super /napr ohladom webu/

este ja co sa tyka mtp 2008 / my comments and notes and ideas

ad plagaty - letaky - design - uzavierka - tlac
myslim ze by bolo lepsie ak by to mal na starosti jeden clovek, ktory
by komunikoval s grafikmi a riesil s nimi deadliny a moznosti atd a
potom vybavoval tlaciara aj s nim komunikoval atd... jednoducho jeden
clovek ako pojitko v medziach mtp tim - grafici - tlac ktory by bol
zodpovedny za deadline k popiskom na akcie deadline pre graficke
navrhy a deadline pre tlac a redakciu

ad kompetencie
mozno presnejsie vymedzit niektore veci?
akoze da sa to aj aktualne riesit na stretnutiach vykonov v priebehu
priprav ale vznikli takto aj iste misunderstandings atd... /ano,
report z meetingu je super vec ale ak to ma clovek dane od zaciatku a
este sa mu to stale pripomina a specifikuje na vykony meetingoch je to
omnoho lepsie/

ad bratislava /nemusite samozrejme suhlasit/
v bratislave skapal pes a myslim ze je to preto
lebo tu nemame spravnu cielovu skupinu
mozeme bud vymysliet nove strategie jej oslovenia/"vychovy" alebo
mozeme rozmyslat nad upravenim programovej a ideovej koncepcie aby
bratislavakom viac sadla...
alebo budeme robit festival pre 20 kamosov a 20 fakt do veci zazratych blaznov
myslim si ze zakladny problem je tu orientacia nasich potencialnych
divakov len podla toho co jej zname a in a nie podla potencialnej
hodnoty umeleckej ci akejkolvek inej niecoho o com clovek nikdy
nepocul. preto asi najviac ficia napokon parties a pitie zdarma...
akoby boli presyteni... /baudrillard nas na to upozornoval ze ano...:)/

ad priestor
co v bratislave s priestorom namiesto a4ky? treba veru nad tym
porozmyslat.. ale to sa asi vyvrbi ked sa uvidi ako sa bude situacia
vyvijat po septembri 2008...

ad mtp bratislava spoluorganizatori
hmhm jednoznacne ta spravna cielova skupina je zastrcena na vysokych
skolach... bolo by mozno k veci inspirovat sa brnom...

no a to je momentalne asi vsetko.
urcite ma este nieco napadne. tak potom neskor este napisem.

majte sa zatial krasne,

z.