[mtp-vykony] report z evaluacneho stretnutia, 5.5.

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Wed May 14 12:08:51 CEST 2008

ahojte,
dakujem dusanovi za report, prepacte ze som bola ticho, ten prvy tyzden po
mtp som bola chora a teraz riesim skolu,  mam kazdy den skusku a este mam
taky problem,ze sice nie mojou vinou ale predsa je ohrozeny moj postup k
statniciam... takze vesele skuskove obdobie v kokockom skolskom systeme.
teraz mam minutku pred skuskou z aj, tak pisem len take dojmy a potom sa k
tomu este vratim, len aby ste vedeli ze nespim .))

- z tohtorocneho mtp dobry pocit, co sa tyka posunu organizacie, novych
ludi (baska aj barborka super), aj programu (napriek tomu, ze neboli
vsetky sietove, ale napr. bola teoria...)

- slaby feedback a komunikacia s niektorymi partnermi (zilina, kosice, kto
este?) - mozno musi byt trochu ina - napr. ist tam a vysvetlit im, ze zive
kvety a nove media nie su ti isti divaci, ale ze mame uz nejake skusenosti
a tipy ako na tom zamakat a dotiahnut ludi tam + navrhnut im, ze by mozno
v teame mal byt niekto, kto tomu viac rozumie (nechcem urazit nikoho, ale
je vidno, ze ked sa organizator viac zaujima o danu oblast aj osobne, tak
do toho vlozi viac, a aj viac pridu ludia...). takze to uz je aj nejake
predavanie nasich skills v oblasti :)

- potencial_ rozvoj mailinglistu teoria - to som vravel o tych
konzultaciach pre studakov napr. + myslim, ze sa dost ponuka prepojenie s
blogom!

- potencial_komunikacia s podobnymi org ako pise dusan (ta rakusanka z
netznetz sem do brna bude asi chodit castejsie, riesi nejaky
architektonicky projekt .))

- fundrising - nad tymto sa teraz nestiham moc zamysliet, kazdopadne
momentalne ma ovlada velka skepsa z moznosti "zitia" z grantov a vazne
uvazujem ci od septembra zostavam ucit na skole alebo nieco ine niekde
robit. proste nejako sa uz neviem na tieto veci v hlave spolahnut a uz mi
zacinaju chybat prachy na zivot. skepsa sa netyka moznosti financovat cez
granty projekty a napady atd.(podala by som grant aj na ecf)

- potencial_zatial len o buducom roku v brne - by som chcela viac teorie -
takze zasa nejaky taky theory blok, s tym, ze uz teraz postupne zbierat
mena ludi, ktorych chcem-e pozvat, a to hlave teoretikov a
teoretikoumelcov zo zahranicia (aj slavnych:)) / ten potulny bus, to sa
uvidi, to vyplynulo len z toho, ze je to hrozna makacka, zakladat kazdy
rok ten space a zazemie, kde festiaval bude, takze to je len taky horuci
napad.

- team - zo stretka v blave som mala dost zly pocit, ale verim, ze to bola
len nejaka "nahodna" nahromadena energia. nepochopila som, ze comu sa teda
ludia chcu venovat, viem ze co nechcu, ale co organizacia a filozofia  a
posuvanie veci dalej? sme sa asi bavili hlavne o festivale, ze?
ja sama koordinaciu mtp urcite robit nechcem, potrebujem aspon jedneho
aktivneho silneho a v pohode cloveka (co bol minuly rok dusan, ale zial
odstupuje z toho...)

zatial odomna, drzim vam palce v tom, co teraz robite

dajte vediet o sebe