[mtp-vykony] admin a ine

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Mon Aug 18 16:47:16 CEST 2008

ahojte,
myslim ze stretko s baskou pred odchodom by to chcelo - ja idem zajtra cez
blavu, tak sme sa predbezne dohodli s baskou, ze sa stretneme, ze kto bude
robit ten admin po nej.

myslim ze tak okolo obeda by to malo byt.
ja sa baske ozvem, neviem kto vsetko je ste v blave alebo sa chce pridat.
odchadza 27.ho.

+ dusan prosim ta tie veci co som davala na ftp - akoze vsetky streamy z
brna, tak to by sa nedalo akoze zverejnit?

diki a zatial ahojte
bbt