[mtp-vykony] mtp web forever

babuta at 34.sk babuta at 34.sk
Wed Aug 13 21:17:03 CEST 2008

zatial kratucko odomna
1. - spisat jasne vyhody tohoto webu / kvoli tomu, aby sa niektori
organizatori nezlakli, ze im pribuda nieco dalsie (praca, space,
heslo...atd), skratka,ze im "nieco" pribuda. (napriklad s marekom adamovom
som narazila na tento problem, ze ma tak vela prace, ze uz nestiha
komunikovat v dalsej komunite.nevravim, ze vsetci to maju tak. ja takyto
web vitam, ale predsa
2. treba zaroven zistit aj potreby...